PROIECTE DE CONSOLIDARE A CAPACITĂȚILOR ÎN ÎNVĂȚĂMÎNTUL SUPERIOR 2017

Agenția Executivă pentru Educație, Audiovizual și Cultură din cadrul Comisiei Europene a anunțat proiectele de Consolidare a Capacităților în învățământul superior a căror finanțare a fost aprobată în cadrul programului  Erasmus+ pentru anul 2017.

În total, au fost selectate 149 de proiecte, cu un buget de peste 131 de milioane de euro.

Potrivit rezultatelor selecției, universitățile din Republica Moldova vor fi beneficiare a patru proiecte internaționale, cu o valoare totală de circa 3.3 milioane de euro: 

1. REFORMING MASTER PROGRAMMES IN FINANCE IN ARMENIA AND MOLDOVA 

Instituție aplicantă: Universitatea de Științe Aplicate BFI Viena, Austria.

Beneficiarii din Republica Moldova: Academia de Studii Economice din MoldovaUniversitatea de Stat din MoldovaUniversitatea de Stat din Comrat.

2. FOSTERING UNIVERSITY-ENTREPRISE COOPERATION AND ENTREPRENEURSHIP OF STUDENTS VIA SMART CAFFES

Instituție aplicantă: Institutului Tehnologic și de Educație „Alexander” din Salonic, Grecia.

Beneficiarii din Republica Moldova: Academia de Studii Economice din MoldovaUniversitatea Agrară de Stat din MoldovaUniversitatea de Stat ”Alecu Russo" din Bălți, Asociația IMPULS.

3. REINFORCE ENTREPRENEURIAL AND DIGITAL SKILLS OF STUDENTS AND TEACHERS TO ENHANCE THE MODERNIZATION OF HIGHER EDUCATION IN MOLDOVA 

Instituție aplicantă: Universitatea Politehnică din București.

Beneficiari din Republica Moldova: Academia de Studii Economice din MoldovaUniversitatea de Stat din MoldovaUniversitatea Agrară de Stat din MoldovaUniversitatea de Stat ”Alecu Russo” din Bălți și Universitatea de Stat ”B.P. Hasdeu” din Cahul.

4. IMPROVING SKILLS IN LABORATORY PRACTICE FOR AGRO-FOOD SPECIALISTS IN EASTERN EUROPE

Instituție aplicantă: Universitatea din Ljubljana.

Beneficiari din Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din MoldovaUniversitatea de Stat din ComratCentrul republican de diagnostică veterinară.

N.B. Beneficiarii proiectelor vor utiliza în toate materialele de comunicare și promoționale instrucțiunile privind identitatea vizuală și utilizarea logourilor.