În timpul vizitei, reprezentanții HEREs din Moldova a ajuns la concluzia că reforma națională a studiilor de doctorat care a început în 2014 este aliniată cu cadrul european al învățământului de doctorat. Pentru titlul de doctor studentul ciclului III trebuie să demonstreze că rezultatele învățării care sunt realizate atât prin cursuri cît și teze de lucru include trei dimensiuni principale:
- Cunoștințe și înțelegere
- Competențe și abilități
- Raționament și abordare
În timpul uneia dintre activitățile vizitei, participanții din 29 de țări au avut oportunitatea să discute despre provocările domeniului studiilor doctorale, inclusiv prezentarea problemelor de asigurare a calității, finanțarea cercetării doctorale și a infrastructurii de cercetare, standardele naționale minime pentru doctorat și atestare, importanța supraveghetorilor didactici, mecanismele de finanțare, mobilitatea studenților, calitatea și motivarea studenților doctoranzi înscriși cît și a supraveghetorilor acestora.
Malmo, Suedia, 31 mai - 1 iunie 2016